50 jaar Lionsclub Bergen op Zoom (2016)

Vijftig jaar Lions Bergen op Zoom, een mijlpaal.

Er is sinds de  oprichting in 1966 tot op vandaag heel veel veranderd en dit proces staat niet stil. Alleen al de manier van communiceren, loslaten van kledingvoorschriften, de wijze waarop nieuwe leden worden aangetrokken etc. , bewijst dat de Lions Club Bergen op Zoom met de tijd meegaat. Wat niet verandert is de Bourgondische inslag; diep geworteld in het ‘Bergse’ en sfeermakend en uiteraard het motto…..We Serve.

Via de Power Point presentatie doorlopen we kort de historie, gaan we naar lang vervlogen, maar ook actuele fundraising activiteiten en evenementen. De presentatie vertelt in grote lijnen het verhaal van Lions Club Bergen op Zoom, van 1966 t/m 2016.

Gedetailleerde tekstuele informatie over de eerste 40 jaar van de Club  is te vinden in het Jubileumboek 1966- 2006.